Monday 9 January 2012

Cerita tentang Faiz Zainon

Assalammualaikum..

for today , nak story sikit tentang mamat yang bernama Faiz .. lelaki yang paling top dari segi pelajaran oke!
dia ni hyperactive tapi tak tahu apa rahsia dia bahagi kan masa dengan belajar.. teringin juga aku tahu rahsia dia.. ehem2 !!
nih laa mamat yang MAHAL Sangat SENYUMAN dia tuhh !
bajet MAhal sangat je ;p

dia ni kalau nak bergaul dengan perempuan susah gila ..
setahun tuh boleh kira laa..
chop2 ! aku ada bagi tahu tak yang dia ni sombong susah berckap  dengan budak kelas sendiri terutama perempuan  ?ada???
oke tada kan .. nak story skit laa kan .. dia ni kalau dengan akakakakaka a.k.a kakak , hehe .. bukan main baik lagi ( siyes aku pelik , asal dengan bdak kls sendiri susah )
dalam kelas tuh selalu nye dia cakap dengan Fazilyn , syairah , shue .. err, aku ?
aku pon bukan jenis banyak mulut .. aku hanya pandai senyum je dengan dia.. ahah....
well aku bukan la permah mana .. ahaha..

benda paling budak perempuan(atau lebih terperinci HANYA geng RGC) gerun tentang dia ialah mata dia .. kalau pusing belakang ( dulu2 dok depan dia) kalo terpandang mata dia , cepat2 kalis pandang depan .. takut tengok mata dia yang bulat tuhh .. terasa macam nak jolok2 je mata tuh .. ahaha XD.. klo tegur mesti makin dia buat mata dia yang dia rasa VOGUE tuh...ehehe (joke je)

facebook dia terlalu banyak , friend list aku penuh dengan fb dia jela (oke fine , aku tipu tuh )
mesti ingatan dia tak kuat ingat password & email dia kan .. haaa, tuh laa rajin sngat buat byk akaun..(gelak sama lu XD) terasa diri ni jahat ..hehe.. joke je k.. ;))

tapi kan bila dah kawan dengan dia , da mula tegur2 sikit , da mula pinjam2 brg(itu dia pye prangai k)
kiteorang (geng RGC) mula rapat dengan dia.. & dia tada laa seteruk , sesombong yang disangka kan ..;)) biase laa tu , mula2 mesti malu2 kucingkan ..hehe..

oke that all about he.. sori kepada tuan badan kalau terasa ke apa ke kan ^^
nah ambil gula-gula ni tanda minta maaf ..hehe

No comments: